Maandag 19 juni, Leersum.

19 juni 2017 - Leersum, Nederland

IMG_0762IMG_0763IMG_0764IMG_0765Maandag 19 juni, Leersum
Vanmorgen om acht uur vertrokken toen het nog koel was. Gelukkig ging in het begin de route veelal door het bos. Via de schrikdraadroute, duitsers  hadden in de eerste wereldoorlog langs een groot gedeelte van de grens tussen nederland en belgie schrikdraad gespannen om te voorkomen dat belgen de grens naar nederland ( was neutraal in WOI)overstaken, weer in nederland. Na een koffiestop in baarle nassau het bellslijntje gevolgd tot aan de rand van tilburg. Daarna via het golfterrein van de efteling en langs de efteling naar de loonse en drunense heide  naar drunen voor de lunch, het was inmiddels 30 graden. Na nog wat drinkstops uiteindelijk om half zeven thuis, na ruim 140 km, waar het ontvangstcomitee  met eten en belgische biertjes al klaarstond, dank je wel Joke en thierry.
Door het continu letten op de bordjes van de knooppunten, de warmte en de grote afstand heb ik maar weinig fotos gemaakt. De reis zit er weer op, bedankt voor jullie leuke, lieve een meelevende reacties en dat jullie de tijd hebben genomen om mijn stukjes te lezen. Tot later.

1. Bert en Henny:
    19 juni 2017
    Fijn dat je weer heelhuids thuis bent bedankt voor je leuke verhalen.groetjes Bert en Henny
  2. Joke:
    19 juni 2017
    Lekker weer thuis!
  3. Jacques:
    Waarde Pellegrino,

Uw reis is voltooid ... de verhalen verteld en genoten .... de herinneringen opgeslagen.

Wederom kan de transformatie van Pellegrino naar Jan Boon ingezet worden ! Tot zaterdag en ..... welkom terug in ons midden.

Jacques
  4. Ageeth en Kees:
    20 juni 2017
    Goed om te horen dat je weer thuis bent en dat je hebt genoten van je reis. Mooie verhalen om te lezen.
  5. Thierry:
    20 juni 2017
    Goed gedaan, Pap! Over een paar jaar ga ik met je mee.