30 mei vertrokken en aangekomen in Rijkevorsel.

30 mei 2015

Bij vertrek, Nikky moest er ook op van Jurre.

Gisteren de laatste werkdag en veel enthousiaste reacties van collega's. Kelly kwam nog langs met een t-shirt met een mooie foto van lana en Julan. Ook s ' avonds visite, wat erg gezellig was maar, iedereen voor twaalf uur weg want jan had zijn nachtrust nodig ( dachten ze)  s ' morgens om 8 uur kwam de eerste om mij uit te zwaaien en er volgende er nog velen. Je vraagt je dan wel af waarom ga je dan weg van deze mensen, maar ja het avontuur lonkt en over 5 weken zijn we er weer. Nog een rondje over de immenhof, met een hoog pyjama gehalte, en precies om 09.00 uur weg. Wakker worden met een strak blauwe lucht en volop zon maar al bij amerongen storm en regen op het pontje . Hele dag tegen wind en regen tot 14.00 uur, toen bleef het droog. Sprak op de boot nog 3 oudere Duitsers , fietsten van Düsseldorf naar Rotterdam, alles tegenwind, volgende keer fietsen ze andersom. Fietsen ging goed, kon den Bosch links laten liggen maar lukte helaas niet bij Tilburg, veel extra km en ondanks koffie drinken bij de Mac, wisten ook de weg niet en het internet op de iPad was erg traag. Veel omleidingen en uiteindelijk om 18.00 uur in Rijkevorsel ontvangen met een Westmalle bij B&B simpel en goe, wat wil een mens nog meer. 129 km gefietst in 7 1/2 uur. Morgen pak ik de route op via de boekjes van Sweerman,  richting jeugdherberg het schipperke in geraadsbergen. Kwam er te laat achter dat ik vergeten ben te stempelen en had stukje klaar maar was opeens verdwenen? Ga nu  naar bed of toch nog even de baan op?

1. Kelly:
    30 mei 2015
    Zo de eerste etappe is binnen!
  2. Bert en Henny:
    30 mei 2015
    Dat heb je snel gedaan Jan succes met de volgende etappe !!!
  3. Nikky:
    31 mei 2015
    Heel netjes pap 129km!! Balen van het weer, maar het komt allemaal goed. Geniet van je welverdiende nachtrust en weer succes voor morgen!
  4. Thierry Boon:
    31 mei 2015
    Achja, zo zie je ook eens waar je zoon 3,5 jaar van z'n Tilburgse leven heeft doorgebracht. Goed bezit hoor! Succes morgen
  5. Joke:
    31 mei 2015
    Goed gedaan hoor. Lees het nu pas ivm verjaardag Conny. Succes morgen, kus!
  6. Francis:
    31 mei 2015
    jan, topper! Vorig jaar nog samen trainen voor de Nijmeegse 4daagse en nu zit je weer op de fiets!! Ik ga je volgen. Toy toy toy! Liefs Martijn&Francis
  7. Thierry Boon:
    Hoi Jan,

Leuk om na al die jaren weer eens iets van je te horen. Hoe laat kunnen we je verwachting in Doetinchem? De Leffe staat al koud.

Groetjes,
    An & Jan
  8. Jacques:
    Hey Pelgrim,

De kop is eraf .... de reis begonnen .... geniet !

Veilige reis !

Jacq en Em
  9. Ageeth en Kees:
    31 mei 2015
    Goed bezig Jan. Succes vanuit een zonnig Turkije.
  10. Moos en irene:
    1 juni 2015
    succes jan
  11. Frans Willemse:
    3 juni 2015
    Dag Jan

Hoe vordert je reis ondertussen?
    Zondagmorgen ben je bij ons vertrokken; sindsdien zijn is je blog blijkbaar nog niet aangevuld.
    Iets mis met de blog of doen wij iets verkeerds ?
    Alvast vriendelijke groeten uit Rijkevorsel

Greet en Frans
    B&B Simpel&Goe
  12. Jacques:
    4 juni 2015
    Hey Pelgrim,
    Waar ben je gebleven ? ... IT problemen of gewoon lekker genieten van het Pelgrimeren ??

Veilige reis !
    Jacques & Marianne
  13. Jan Boon:
    4 juni 2015
    Dank allemaal voor jullie reacties, doet me goed. Heb nu pas de mogelijkheid te reageren, maar dat is ook pelgrimeren, wachten op gratis WiFi die dan ook nog werkt. Voor an en jan uit Doetinchem, gaat hem niet worden maar die Leffe blond drink ik nu.