dag 16, 14 juni, st jean pied de portre.

14 juni 2015

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageNa een goede nacht en een goed ontbijt was het uitzwaairen van de camino gangers die vandaag weer verder gaan. Heb een rustdag en dat is best wel heel relaxed. Zit nu in een st jacques hulp/inforamtie post omdat zij daar wifi hebben doch helaas het werkt niet (gelukkig mag ik gebruik maken van hun prive internet) Sightseeing gedaan, o.a. de citadel beklommen, op de plaatselijke camping geweest en het dorp bekeken. St jean is best een historische plaats met nog veel oude bouwwerken doch het tourisme overheerst, helaas. Ga straks mijn fiets onderhouden, dan mijn bagage herschikken en klaar maken om morgen via de post terug te sturen en daarna weer een boeiende avond bij beilari. Hoorde veel goede verhalen over Roncevalle, doen o.a. de was tegen een kleine vergoeding, dus ipv vandaag op de hand te wassen pak ik liever een terrasje, het is nu prachtig weer. Zoals gezegd de foto"s volgen nog als ik weer een free wifi adres heb, kan wel weer een paar dagen duren.

ps. Nikky,heb je gisteren nog een leuk verjaardagfeest gehad?

1. Nikky:
    14 juni 2015
    Geniet van je rustdag pap!
  2. Ageeth en Kees:
    14 juni 2015
    Wat een indrukken allemaal Jan. Geweldig. Geniet van je vrije dag en succes weer morgen.
  3. Ben:
    Hoi Jan,

Aan je verhalen en je foto's te zien heb jij de smaak goed te pakken.
    Geniet ervan.

Groet,
    Ben
  4. Dick en conny:
    14 juni 2015
    Hallo Jan. Wat een verhalen toppie!!! Je bent al een eind op koers. Succes nog. Veel fiets plezier en genieten maar. Groetjes vanaf de immenhof.
  5. Joke:
    14 juni 2015
    Lees het nu net. Ben net terug van een heel gezellige mavo reünie. Geniet er van en succes maar weer!
  6. Jacques:
    15 juni 2015
    Hey Pelgrim,

Hoe houdt de fiets het vol ? lekke banden of andere technische ongemakken gehad ??

Fijne reis vandaag.

Jacques & Marianne
  7. Frans Willemse:
    15 juni 2015
    Dag Jan

Vanaf morgen zal je uw beste Spaans moeten boven halen ! Je houdt er wel een stevig tempo op na !
    Wij blijven voor je duimen.

Groetjes uit Rijkevorsel, uw eerste overnachtingsplaats !

Greet en Frans