Dag 34, 2 juli, los endos.

2 juli 2015

Helaas, gisterenavond na al die tijd weer eens regen, kwam zeiknat terug in het klooster menor. Vanmorgen op tijd weg en de markthallen eens bezocht, veel verse vis waarvan een aantal schaaldieren nog leefde. Kwam op het terras nog een oude bekende vanuit jan,piet de poorter tegen. Zo smorgens vroeg zie je toch weer heel wat andere dingen, zoals de markthallen maar ook deberg van bakkers, waar voor de winkel is en je achter de bakkers aan het werk ziet en ruikt.  Was vanmorgen weereens mistig en wat fris maar inmiddels schijnt de zon alweer. Was ook nog een geprop om alles in de handbagagetas (fietstas voor) te krijgen, maar herinnerde mij dat je een tasje met bijvoorbeeld cadeaus ook los mocht meenemen, dus dat maar gedaan. Zo nog even wat sightseeing en dan om 12.00 uur met debus richting vliegveld waar het vliegtuig om 15.40 vertrekt en verwacht dan weer om ergens tussen negen en tien weer thuis te zijn, wat na al die tijd ook weer iets is om naar uit te kijken.

1. Moos en irene:
    2 juli 2015
    fijne vlucht jan, het is hier lekker warm
  2. Ageeth en Kees:
    Goeie reis Jan nogmaals!
  3. Joke:
    2 juli 2015
    Goeie vlucht, tot vanavond!
  4. Bert en Henny:
    2 juli 2015
    Goeie vlucht Jan , en we hopen snel je verhalen te horen!!
  5. Hans en Wilma:
    Goede thuisreis
  6. Nikky:
    Welkom thuis pap ♡
  7. Ineke Rekveldt:
    3 juli 2015
    Geweldig dat het zo goed is gegaan Jan. Je hebt een indrukwekkende tocht achter de rug. Nu weer thuis. Afkicken en tegelijkertijd genieten lijkt me.
    Zie je binnenkort weer. tot dan.