Dag 33, 1 juli, Costa da Morte.

1 juli 2015

imageimageimageimageimageimageimageMimageDag 33, 1 juli, Costa de morte.
Was gisteren ook nog op een soort beurs voor kleine ambachtslieden, heb me met name laten vertellen over leerbewerking, maar durfde een tas voor Joke toch niet mee te nemen ivm smaak. Daarna contact gehad met 3 jonge vrouwen die alleen Spaans konden: de bardame, hadden oa grimbergen en gepraat over in wat voor glas dat het beste kon. Winkeldame uit de souveniershop voor een shirt voor de kleinkinderen en hoe te bepalen wat de juiste maat was ( rekenen per 2 jaar) weet niet of we elkaar begrepen maar wel veel gelachen. Wezen eten in een tentje, wat bij de albergue hing, was er alleen, de bedienster kwam uit de Dominicaanse republiek, was hier alleen en had het zichtbaar moeilijk.
Voor vandaag maar een dagje uit geregeld naar de doodskust, een havenstadje, muros, daarna bij een waterkrachtcentrale waarbij de rivier via een waterval in zee kwam, daarna naar het einde van  de wereld
, finisterre. Hebben inmiddels in finisterre gegeten en gaan straks naar muxia, aan de zee met woeste golven.Vandaag nog even checken of het vliegtuig nog volgens planning vertrekt en dan komt het einde echt in zicht. O, en het weer, eindelijk wat bewolking, en dat maakt de temperatuur een stuk behaaglijker, overigens begrijp ik dat het warme weer richting Nederland gaat. Weer een mooie dag, met schitterende landschappen in Galicië en afgewisseld met de zee.
Helaas, dacht dat ik een goedwifi adres had voor defotos maar vandaag niet, misschien morgen.

1. Joke:
    1 juli 2015
    Heb je Charles nog gezien ondertussen? Maak je borst maar nat met het weer, hittegolf!
    Tot morgen, goeie vlucht!
  2. Kelly:
    1 juli 2015
    Hier is het erg warm ja. Gelukkig hebben we een groot zwembad staan. Goeie vlucht morgen en tot snel!
  3. Jacques:
    1 juli 2015
    Veilige vlucht en welkom terug, wij zouden het leuk vinden om snel eens een biertje te drinken in jullie oude buurtje en te luisteren naar de verhalen waar voor je niet de tijd gehad hebt om ze op te schrijven..

Groetjes Marianne & Jacques
  4. Ageeth en Kees:
    2 juli 2015
    Weet niet of je het mpg leest, maar een goede reis naaf huis! Heb genoten van je verhalen.