Dag 19, 17 juni. Ventosa.

17 juni 2015

imageimageimageimageimageimageimagegisteren op de slaapzaal kennisgemaakt met Carlos uit porto rico, Marc uit new york en een jongen uit Valencia, verder waren er veel Fransen. Na het boodschappen doen op het terras nog wat gegeten en gedronken, je kunt pas om 19.30 eten. Na het pelgrimsmenu voor een tientje, valt me op dat het voorgerecht vaak meer is, pasta, dan het hoofdgerecht, vis of vlees. Derest van de avond foto's op de weblog zetten en praten met andere. Jammer dat ze hier niet gezamenlijk eten want dat schept wel een bepaalde band. Tegen 22.00 naar bed, lag iedereen al te slapen, waren langslapers want pas toen ik terug was van  ontbijt werden ze wakker. Had gehoopt tijdens het ontbijt nog wat te internetten, maar helaas werkte niet daardoor wel een heel leuk gesprek gehad met een meisje uit Zweden. Zit nu in de lounge en het internet werkt, dus meteen van profiteren. Vandaag staat in het teken van logrones en de heuvels, tussen de 200 en 600 meter , hoop tegen  vieren in ventosa te zijn, tot later. Ps baal er een beetje van dat mijn verhaal van afgelopen zondag weg is, waarschijnlijk per ongeluk in de prullenbak gegooid dus als iemand weet hoe je dit uit deprullenbak van notice van de iPad kan krijgen, hoor  ik het graag.

Zit nu in een bar met WiFi in de buurt van estella, tot nu toe flink klimmen , ga alvast de foto,s van gisteren downloaden. Ga weer verder, stempel halen in een oud klooster hier vlakbij, dus mochten jullie niets meer horen!had veel bekijks in logrono, waren wel een paar fietsen maar met vollebepakking door het ventrum trok veel bekijks. Inmiddels tegen vijfen op het geplande adres aangekomen, albergue san saturnino in ventosa.  Nog even lekker in de zon op het terras gezeten en geprobeerd te face timen. Maar WiFi was erg traag. Nu aan het genieten van het pelgrimsmenu.  Vandaag best een zware etappe gehad met al,die heuvels dus ga op tijd onder zeil.  Vandaag  92 km in 6 1/2 uur..zit inmiddels over de 1800 km.

1. Kelly:
    17 juni 2015
    Heb het even geprobeerd maar weg is helaas weg. Hadden gisteren het gesprek gemist maar we doen nu een nieuwe poging. Succes vandaag
  2. Jan Boon:
    17 juni 2015
    Heb geprobeerd met jullie alledriete facetimen, maar dewifi viel ook weer regelmatig weg, blijven het proberen.
  3. Joke:
    Succes vandaag! X
  4. Batseba:
    17 juni 2015
    Leuk Jan je stukjes te een lezen top succes verder.
    groetjes van ons Wik en Batseba
  5. Nikky:
    18 juni 2015
    Helaas pap de iPad is nogal drastisch wat betreft wissen... Succes vandaag met alle bergen! Xx