Dag 23, 21 juni, Boadillo de camino.

imageimageimageimageimageimageimage

Heb nu Free WiFi, maar het is erg traag, dus de foto's volgen later. Vanmorgen om 07.30 vertrokken, het zou warm worden. Heel apart om vroeg op zondiag morgen door Burgos te rijden, heeft wel een nadeel, alles is (nog) dicht. In estepar koffie gedronken met neel uit nuenen, kwam ik gisteren in Burgos ook al tegen. neel heeft 9 jaar terug de Westroute gefietst en doet nu  de oostroute, hij is met Pinksteren vertrokken. We komen elkaar vandaag een paar keer tegen. Zijn weer hele mooie routes bij en met wind in de rug en zon op het bolletje gaat het voorspoedig. Voor het eerst een lang stuk op steenslAgpad gereden. In castojeriz was er een soort sportdag en was de lokale super gelukkig open. De temperatuur nam verder toe, arme wandelaars, en was blij dat ik al om 13.30 bij mijn geplande slaapadres was, een hele relaxte en aparte albergue. Zit nu op het terras dit te schrijven, vanwge de slechte WiFi volgen de  foto's hopelijk later later. Niels, Stijn en alle andere vaders, een prettige vaderdag gewenst vanuit een zonovergoten Spanje ( begrijp dat het vandaag vaderdag is). Vandaag 70 km in 4 1/2 fietsuren, nieuw afdalingsnelheid, 66 km en vandaag door de 2000 km gegaan.

1. Joke:
    21 juni 2015
    Geniet toch maar van het lekkere weer, want het is hier helemaal niks!
  2. Frans Willemse:
    Dag Jan

Het gaat je nog steeds goed voor de wind, zo te lezen! 't Is fijn om te lezen hoeveel en welke contacten je tijdens uw tocht legt.
    Het einde van uw avontuur komt stilaan in zicht. Blijf ervan genieten en hopelijk voor jou kan dat ook de volgende dagen onder een stralende zon en met de wind in de rug !!!

Vriendelijke groeten uit Rijkevorsel

Greet en Frans
  3. Nikky:
    21 juni 2015
    Nogmaals fijne vaderdag en bedankt namens Stijn! Succes morgen en geniet vooral van het weer.. hier is het regen regen regen...
  4. Moos en irene:
    22 juni 2015
    geniet ervan jan, en vooral van het mooie weer, hier klote weer, succes!!
  5. Jacques:
    Waarde Pelgrim,

De eerste dag van de zomer heeft zich in Leersum kenbaar gemaakt als herftdag ... de 2e dag is al geen centje beter. Geniet van het uitzicht, de blauwe luchten en de zon .... wij warmen ons vooralsnog wel op aan jouw berichten.
    Veilige reis Pelgrim !
    Jacques & Marianne
  6. Tineke&Arend Jan:
    22 juni 2015
    Hoi Jan, terwijl hier de regen op het dak klettert is er, zo te lezen, bij jou geen sprake van "laatste loodjes". Geniet er van en veilige reis.
    gr. Tineke&Arend Jan.
  7. Jan Boon:
    22 juni 2015
    Voorspelling, nog 2 weken zon en 30 graden en meer.