Dag 24, 22 juni, Bercianos del real camino.

22 juni 2015

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimagegisteren maar liefst 4 soorten soep kunnen proeven, was ook weer een nieuwe ervaring. Ondanks een siësta toch meteen om 21.30 in slaap gevallen en om 6 uur wakker, lichaam heeft dus duidelijk zijn rust nodig. Bij de eerste ontbijtstop kwam ik onze vriend uit Hengelo weer tegen, zou hem en een Zwitsers echtpaar nog een paar keer vandaag tegenkomen. Vandaag liep het wandelpad vaak langs het fietspad, qua drukte had het soms wel wat weg van de nijmeegsevierdaagse. Het parkoers was vandaag erg saai. Was al om even na 7.00 vertrokken vanwege de voor spelde  warmte, gelukkig kwamen er aan de eind van de ochtend wat wolkjes. Was al voor 12 uur in sahagun, 70 km, voor een sightseeing, leuk stadje. Vanwege de warmte wilde ik vandaag ook voor 13.30 op de slaapplaats zijn, wat weer lukte en ook de geplande. Voordeel van lange rechte wegen is dat het grote blad er op kan en je aardig tempo kan maken (25). Zitten vandaag weer voor donnativo met om 20.00 een gezamenlijk diner. Vandaag bijna 85 km in 4 1/2 fietsuren. WiFi lijkt wel goed in deze bar, dus ga proberen foto's te downloaden. Morgen naar Leon, mogelijk weer een extra sightseeing dag.

1. Theo Albers:
    Dag Jan,

mooi dat je wat tijd lijkt te gaan krijgen om meer van de omgeving en het landschap te genieten.
    Veel plezier verder!
  2. Nikky:
    Super pap!
  3. Ben:
    Hoi Jan,

Het lijkt mij een bijzondere ervaring en een sportieve uitdaging!
    Geniet ervan.

Groet, Ben
  4. Bert en Henny:
    22 juni 2015
    Hoi Jan, wat zijn je verhalen toch mooi. Mooi om zoveel mensen van allerlei nationaliteiten onderweg te ontmoeten. Nog 500 km en je hebt je doel bereikt. Veel succes nog de laaste dagen in het warme Spanje. Wij zetten de kachel nog maar eens aan, want de temperatuur bij ons is niet zoals in Spanje. Nogmaals succes en geniet van de omgeving.
  5. Anja:
    23 juni 2015
    Goed bezig, Jan! Veel plezier in Leon.
  6. Eva:
    23 juni 2015
    Super goed bezig! Leuk om te lezen en fotos te zien.

Succes nog de laatste dagen!
    Groetjes Eva
  7. Jan Boon:
    23 juni 2015
    Gaat lukken, nu weer een sightseeing dag in Leon.
  8. Jan Boon:
    23 juni 2015
    Zal wat van het mooie weer meenemen.