Dag 25, 23 juni. Leon.

23 juni 2015

imageimageimageimageimageimageimageimagewerd gisteren nog behoorlijk druk in de albergue, op elke plek lag wel een noodmatras, denk niet dat ze snel mensen zullen weigeren. Er zat ook een Nederlander die op 9 maart was vertrokken maar bij Reims weer terug moest omdat zijn middenvoetsbeentje was gebroken, maar na 4 weken in het gips ging hij weer verder. Er waren 16 nationaliteiten  en dan hoort een alternatieve Eurosongfestival er natuurlijk bij, wij hebben voor Nederland op een grote paddestoel gezongen. Er was een Duits meisje met een baby van nog geen jaar die ze ook meenam , rugzak  en buikzak. Vanmorgen voor half acht al weer vertrokken voor een korte etappe naar Leon. Voor twaalven al in Leon. Door het onweer gisterenavond was het vanmorgen flink afgekoeld maar de temperatuur begint al  weer flink op te lopen. Bij de VVV in Leon geweest voor info, mijn 1 e adres was nog niet open (pas als de studenten weg waren, 1 juli) en mij 2 e adres was 3 km buiten het centrum. Het meisje van de VVV had wel een alternatief die net open was en waar ze goede verhalen over hoorde, wel 1 nadeel, het was vandaag feest en vanavond een concert. Zaten mooi al om twaalf uur in de albergue, 1 e gast dus 1 e keus. Heb inmiddels al boodschappen gedaan en het is erg druk. Ook hier gaan om een uur  of 1 de meeste winkels dicht en wordt het druk in de cafés en op de terrassen ook waren de voorbereidingen voor het feest al druk aan de gang. De albergue is een heel verschil met gisteren, nu alles nog nieuw en luxe.

1. Joke:
    23 juni 2015
    Lekker swingen dus vanavond!
  2. Moos en irene:
    23 juni 2015
    rondom dronken vanavond jan?
  3. Jacques:
    Waarde Pelgrim,

Vanmorgen vroeg uit bed en de tijd genomen jouw verhalen weer eens terug te lezen.... ga proberen de tocht dit weekend eens op een landkaart uit te zetten.

Pak vandaag weer de fiets en geniet !
    & Marianne
    Jacques
  4. Jan Boon:
    24 juni 2015
    Jacques, speciaal voor jouw dezeextra editie over het mooie weer, de mooie stad Leon en het leven als god in Frankrijk in een spaanse stad, werk ze
  5. Jan Boon:
    24 juni 2015
    Ps. Ik heb 3 boekjes waar de hele reis in staat met allerlei informatie, als ik terug ben en je wilt ze eens lezen, dan kan dat alleen ik denk dat je dan de volgendedag al meteen wil gaan.
  6. Nikky:
    24 juni 2015
    Die vinger voor de lens maakt het plaatje wel af! Haha. Geniet weer vandaag & succes!