Dag 26, 24 juni, Leon.

24 juni 2015

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageVanmorgen bij het ontbijt gesproken, ja want  het ontbijt is niet veel, met een groep van 11 Spanjaarden die met de fiets en kinderen 5 dagen de route volgen. je verwacht dit van Nederlanders en niet van Spanjaarden, vandaar dat ik maar een foto heb genomen. Voor het eerst een negatieve ervaring opgedaan, had gisteren inkopen gedaan om vanavond te eten en drinken voor morgen, blijkt alles weg. Dat hadden ze hier ook nog niet meegemaakt, ze denken aan een groep Koreanen die gisteren van 17.00 tot 21.00 aan het eten waren waarschijnlijk dachten ze dat ze alles mochten gebruiken wat in de koelkast zat, bijkomend nadeel is dat alle supermarkten vandaag dicht zijn ivm feest, de hospilira zat hier meer mee in  haar maag dan ik, want ze bood haar eigen eten aan, natuurlijk geweigerd, ga wel iets in de stad eten en haal morgen wel drinken etc.  Vandaag weer veel gezien, ga vanavond nog even op pad, maar niet te lang want moet morgen op tijd vertrekken, wil morgen halfweg  de cruz de ferro zijn in Rabanal, ga van 800 naar 1150m en de dag daarna naar de top op 1500m. Ps. Was ook nog in een museum waar zes vrouwen achter je aan liepen om te voorkomen dat je foto's maakten, of dat überhaupt kan  maar ja er was niets de moeite waard om een foto van te maken!

1. Kelly:
    24 juni 2015
    Dat is balen van je spullen. Gelukkig is het maar eten en drinken. Succes met klimmen morgen.
  2. Joke:
    24 juni 2015
    Zeker balen van het eten! Goeie klim morgen!
  3. Moos en irene:
    succes morgen
  4. Jan Boon:
    Dank je.
  5. Jan Boon:
    24 juni 2015
    Nee hoor, goed excuse om in de stad te gaan eten, ps niet te gek natuurlijk, heb maar 5 euro uitgegeven voor het eten.
  6. Nikky:
    25 juni 2015
    Haha dat is ook wat.. hele koelkast leeg! Ik hoop op wifi bij het hotel (waar ik wel vanuit ga..) zo niet.. succes met de laatste loodjes, geniet van alles en een goede reis terug alvast!
  7. Jacques:
    25 juni 2015
    Waarde Pelgrim,

Helaas gebeuren zulke dingen ook .... ik denk dat ze dat i.d.d. geen eens met opzet hebben gedaan .

Wens je nog een mooie klim met goede benen!

Jacques & Marianne